Ce sunt obiectele promotionale?

In categoria obiecte promotionale putem include: pixuri, creioane, brelocuri, lanyard-uri, obiecte antistres, USB-uri, odorizante auto, articole birou, accesorii computer, agende, calendare, cartide vizita, mape, organizatoare, sisteme de expunere, tricouri, sepci, veste, geci, prosoape, genti, borsete, rucsacuri, sacose, portofele, ceasuri, umbrele, etc. De ce numim aceste simple produse obiecte promotionale? Deoarece, fiind personalizate, ele au capacitatea de a juca un rol important in promovarea imaginii unei firme sau a unui eveniment.

Au succes campaniile de promovare care utilizeaza obiecte promotionale?

Raspunsul este simplu: DA. Motivul este dat de faptul ca aceste promotionale intra in contact direct cu cei care fac parte din piata tinta. Mai mult decat atat, ele sunt utilizate si astfel observate si de catre alte persoane. Conform unor studii, 90% dintre cei care primesc promotionale le si folosesc, intrand astfel in contact cu brandul promovat in fiecare zi. Rata de recunoastere a unei marci este astfel mult mai ridicata, comparativ cu brandurile care incearca sa se faca cunoscute prin intermediul reclamelor TV sau radio. Cei care primesc promotionale se simt incurajati sa afle mai multe informatii despre firma respectiva. In plus, aceste obiecte au capacitatea de a atrage clienti noi si de a-i fideliza pe cei actuali.

Ce costuri implica? 

Depinde de obiectele promotionale pe care le alegi. Acestea se pot incadra in bugete mici, mijlocii sau mari. Costurile implicate tin de achizitia produselor si de personalizarea lor.

Cu ce ai putea incepe? 

Incearca cartile de vizita si pixurile personalizate. Acestea sunt in general cele mai utilizate obiecte promotionale, care de asemenea implica si costurile cele mai mici.

Cum ai putea face acest lucru? 

Contacteaza unul dintre reprezentantii nostri de vanzari pentru a pune intrebari, pentru avedea mostre, pentru a primi cataloage:

E-mail:info@promoscollection.ro

Tel: 0729.985.017