Cum cumpar

Prin trimiterea comenzii prin e-mail sau fax, dumneavoastra acceptati termenii si condtiile noastre de livrare si de plata standard sau conditiile discutate direct cu specialistul de cont.

Termenul de livrare de la furnizorii nostri din Europa este între 3-10 zile lucrătoare pentru produsele nepersonalizate, la care se adauga 2-5 zile lucrătoare in medie pentru produsele promotionale care necesită personalizare. Termenul de livrare pentru serviciile de imprimare se stabileste de la caz la caz.

Pentru produsele livrate de la partenerii nostri din Asia timpul de livrare este de aproximativ 15-65 zile lucratoare. Termenul variaza in functie de produs, cantitate, anotimp si de sarbatori astfel încat va rugam sa sunati consilierul dumneavoastra.

Termenul de livrare este calculat din momentul aprobarii bunului de tipar si a efectuarii platii.

Livrarea in România se face ex-works prin DPD Curier sau Fan Courier. Livrarea in Europa se face ex-works prin DPD Curier.

Livrarea este gratuita incepand de la 3000 lei (valoare fara TVA), numai în cazul în care produsele livrate NU aparțin acestor categorii:

– Textile, Palarii, Genti, Rucsaci, Cani, Calendare, Agende, Oferte speciale

Valoarea de 3000 lei include si serviciile de imprimare.

Eventuale sesizari referitoare la livrarea produselor promotionale sunt consultate si discutate de la caz la caz.

Pentru produsele comandate ca mostre ( cate 1 bucata din fiecare produs ) din stocul nostru local se achita serviciul de curierat pe langa costul acestora. In cazul mostrelor aduse la comanda din import, se achita suplimentar o taxa de transport extern de la 13 lei pana la 138 lei fara TVA. Aceasta taxa de transport extern este in functie de furnizorii nostri si se va specifica de la ca la caz. Aceasta taxa de transport extern se percepe si in situatia in care comanda dumneavoastra nu intruneste cantitatea minima la furnizor pentru livrarea gratuita. Pentru produsele aduse ca mostra din Asia , aceasta taxa de transport extern se discuta dela caz la caz in fucntie de proiectul dvs.

Clientul are obligatia sa verifice atent macheta grafica si mai ales corectitudinea textului, iar prin e-mail sa isi exprime acordul de tiparire (Bun de Tipar) sau sa solicite anumite modificari sau corecturi.  Prin aprobarea machetei grafice de catre client, acesta confirma ca totul este in regula si isi asuma intreaga responsabilitate. Nu ne asumam eventualele greseli observate ulterior Bunului de Tipar.

Pretul include 2 simulari PDF pentru Bun de Tipar (BT). A 3-a simulare (modificare) si fiecare simulare (modificare) suplimentara se taxeaza cu cate 50 RON + TVA fiecare.

Prin simulare se intelege machetarea produsului comandat conform specificatiilor tehnice ale acestuia cu materialele trimise de dvs (poze rezolutie minima 300 dpi, logo vectorial, editabil eps, ai sau cdr).

Fiecare produs este ambalat in cantitati diferite. Este recomandabil sa se trimita comenzi multiple de fiecare parcela în parte.

De asemenea, produsele promotionale care au codul incepand cu o litera si nu sunt în stocul nostru, de obicei, sunt facute doar pentru a comanda mai multe casete / cutii (carton). De exemplu: 1/30/60 se referă la 1buc produs / 30 bucăți într-o cutie / 60 cutii într-o cutie de carton (carton).

Produsele promotionale care necesita personalizare vor fi executate numai după aprobarea unui desgign. Aprobarea machetei se face cu aplicarea stampilei beneficiarului sau confirmarea acesteia prin e-mail.

Conditiile de plata standard sunt: plata 50% din valoarea comenzii ca avans in contul nostru, confirmata, iar restul de 50% va fi efectuata prin transfer bancar, numerar cont colector, numerar la sediul nostru inaintea/in momentul livrarii comenzii.

Pentru plata 100% in avans, la semnarea contractului si lansarea unui ordin se face o reducere de 2%.