Textile personalizate
In aceasta categorie gasesti o colectie impresionanta de textile corporative pentru afacerea ta. Stiai ca, cei care primesc un obiect promotional se simt incurajati sa caute mai multe informatii despre firma care le-a oferit cadoul? Produsele textile din oferta noastra cum sunt sepcile, camasile, tricourile, gecile si altele, personalizate vor avea un impact vizual care va fi, cu siguranta, unul puternic.
Fiecare dintre aceste branduri de textile coporative personalizabile are specificul sau, diferentiindu-se prin calitatea materialului, forma si textura gulerului, a design-ului si croiului ales.
Din 2020 avem in protofoliu nostru si produse confectionate din bumbac organic conform OEKO Standard 100 precum si poliester reciclat.
Toate textile noastre corporative sunt de la producatori recunoscuti european si mondial sau de la distribuitori agreati.
Produsele textile corporative de pe acest site sunt confectionate conform unuia sau mai multe certificate: OEKO-TEX, WRAP, BSCI, FAIR WEAR, SEDEX.
Prin OEKO-STANDARD 100 materialele textile din care sunt confectionate o parte din produsele promotionale de pe site-ul nostru trebuie sa fie lipsite de peste 100 de substante cunoscute a fi daunatoare pentru sanatatea umana. Standardul acesta tine cont de mai multe stasuri si reglementari internationale in viguare si clasifica textile in 4 clase. OEKO-TEX este un sistem de certificare utilizat la nivel global pentru materii prime, fondat in anul 1992 in Germania.
WRAP – Productia Mondiala Acreditata Responsabil – este un organizatie independenta, non-profit dedicata certificarii de productie legala, umana si etica in intreaga lume.
BSCI – Initiativa de Conformitate Sociala A Afacerilor – urmareste imbunatatirea continua a performantei sociale a furnizorilor, in cele din urma imbunatatirea conditiilor de munca in fabrici din intreaga lume.
FAIR WEAR – Fair Wear Foundation – este o initiativa internationala de verificare dedicata imbunatatirii vietii lucratorilor din intreaga lume.
SEDEX – Inseamna respectarea principiilor responsabile din punct de vedere etic, echitabile din punct de vedere social si sustenabile de-a lungul lantului de aprovizionare.