Conform studiilor, 73% dintre deciziile de achizitie sunt influentate de obiectele promotionale. Acest lucru se datoreaza faptului ca persoanele sunt incantate sa le primeasca si chiar sa le foloseasca o perioada indelungata de timp. Astfel, obiectele promotionale ajung direct in mainile publicului tinta, lucru ce motiveaza si fidelizeaza clientii.

De asemenea, promotionalele au capacitatea de a stimula vanzarile, de a construi relatii de lunga durata, chiar de a le imbunatati si de a crea notorietate brandului.

Magazinul nostru online iti pune la dispozitie o gama variata de instrumente de scris:
pixuristilouricreioanemarkere Raspundem cu promptitudine oricarei dorinte in ceea ce priveste culoarea, materialul, designul, pretul. Astfel, in cadrul magazinului nostru puteti gasi pixuri metalicepixuri de plasticpixuri de lemn si pixuri ECO. Printre culorile disponibile pentru pixuri amintim: albastru, verde, galben, portocaliu, roșu, roz, mov, alb, negru, gri, etc.

 Tot aici puteti alege dintr-o gama variata de obiectele promoţionale pe care noi le-am intitulat premiums.  Aici am incadrat acele produse care sunt cel mai frecvent utilizate drept recompense pentru clienti: brelocuribrichete, obiecte antistreslanyardsodorizante, etc. In plus, acestea prezinta avantajul ca au un preţ accesibil. Brelocurile comercializate pot fi din plastic, metalice, din piele. De asemenea, avem si brelocuri cu fisa, foarte utile pentru cumparaturi.

Toate obiectele din aceasta categorie pot fi personalizate cu logo-ul sau mesajul dorit.

Poate ca va intrebati: „Cu ce m-ar putea ajuta un breloc, un pix, o bricheta in promovare?” Poate ca va ganditi ca acei jucatori puternici de pe piata, din domeniul dvs., au bugete mari de marketing pe care le dedica reclamelor si astfel si succesul lor este garantat. V-ati gandit vreodata ca unpix personalizat poate sa aiba un impact mai mare decat o reclama TV? Cu siguranță, reclama prin imagine si sunet, poate da nastere unor emotii, insa atunci cand oferi un obiect promotional, precum un pix sau un breloc, publicul tau tinta este mult mai bine definit si bugetul de marketing nu este risipit. In plus, o persoana care va primi un obiect promotional, precum un pix, un breloc, un stick usb, il va folosi cu placere cel putin 6 luni, timp in care il va utiliza cu siguranta si in vazul altor persoane. De aceea am putea concluziona ca, apeland la promovarea prin intermediul obiectelor promotionale personalizate (pixuri, brichete, brelocuri, lanyards, stick-uri usb, magneti publicitari, creioane, markere) va puteti bucura de cel mai bun raport cost-beneficiu.