Marketingul a dat nastere la forme extraordinare si eficiente de publicitate. Se pare ca in orice directie ne orientam, exista publicitate intr-un fel sau altul. Indiferent daca este vorba de reclamele de la televizor, reclamele de pe autobuze, reclamele din reviste, bannerele online si offline, social media sau anunturile sponsorizate, acestea sunt intr-o continua difuzare si se pare ca nu se termina niciodata.

Totusi insa, mai exista forme traditionale de publicitate, precum produsele promotionale, care sunt inca foarte puternice. Desi multe persoane se gandesc ca aceasta forma de publicitate si marketing a disparut in neant – realitatea de fapt este alta produsele promotionale sunt inca un instrument de marketing extraordinar de puternic.

    Care este punctul “forte” al produselor promotionale?

Produsele promotionale permit oamenilor sa vada brandul dumneavoastra, sa socieze brandul dumneavoastra si sa va recunoasca brandul. Toate aceste lucruri sunt importante, deoarece multe persoane, clienti, potentiali clienti devin constienti de brandul dumneavoastra si desigur cele mai bune rezultate se vor vedea in vanzari. Si mai mult de atat, produsele promotionale sunt folositoare pentru cei care le primesc.

    Ce obiecte puteti sa utilizati pentru ”produsele promotionale” ?

Cea mai mare parte depinde de business-ul, de afacerea dumneavoastra si de bugetul dumneavoastra. Este posibil ca aceste lucruri sa influenteze tipul de produs promotional pentru care puteti opta, pe care il puteti alege. In general, insa, majoritatea companiilor mijlocii si mari tind sa opteze pentru produse precum:

– Instrumente de scris personalizatepixuritruse de scris, markere personalizate, creioane personalizate;

– Textile personalizate: camasi, tricouri,hanorace, sepci, palarii;

– Genti personalizate: genti conferinta, genti documente, genti laptop;

 Birotica si papetarie personalizata: agende, calendare, bloc notes, mape documente, calculatoare de birou, cani ceramica, cani portelan, cani termosensibile, cani termoizolate, ceasuri, stick-uri USB, power bank-uri;

Avantajul major este ca produsele pot fi personalizate, iar acestea devin cele mai de succes produse promotionale.

    Tineti cont de nisa!

Tineti cont de nisa pe care doriti sa o vizati. De exemplu: tricourile, sepcile, hanoracele, bandanele, vestele sunt adesea recomandate daca sunteti un brand de fitness sau o sala de gimnastica, insa acest lucru nu este obligatoriu, „tricourile si sepcile” sunt recomandate si daca doriti sa targetați intreprinderi sau corporatii, de asemenea si produsele de birotica, papetarie, etc. pot fi utilizate.

    Când puteti distribui „produsele promotionale”?

Situatiile pot varia, poate ca doriti sa atrageti un potential client sau un client mai vechi. Acestea pot fi ocazii potrivite pentru trimiterea unui „cadou gratuit”, sub forma unui produs promotional, ar putea fi o idee extraordinara, deoarece poate capta atentia. O alta ocazie pentru distribuirea produselor promotionale poate fi in timpul unei expozitii, a unui simpozion, a unei zile libere, a unei sarbatori in companie.

O sa fiti surprinsi, cat de multa atentie o sa va aduca aceste „produse gratuite” si cum se va mari curiozitatea oamenilor.

Este usor de implementat?

Poate fi extrem de simplu. Contactati compania care comercializeaza si personalizeaza aceste produse, veti primi recomandari si sfaturi din partea unor profesionisti.

Puteti incepe prin a testa initial cateva produse, astfel veti vedea care sunt cele mai de succes produse si care obțin cea mai buna rentabilitate a investitiei. Atunci cand este implementata corect, strategia de promovare a produselor promotionale poate fi extrem de reusita si foarte plina de satisfactii, atat pentru vanzari, cat si pentru venituri, de asemenea va contribui la constientizarea brandului dumneavoastra de catre clienti.

Luati in considerare aceste „sfaturi” si puteti gasi produsele promotionale perfecte!